2016. március 7., hétfő

10.


Hellooo, itt Raspberry! Nagyon-nagyon bocsi a sok késésért, egy kicsit felfordultak a dolgok körülöttem az egyetem miatt(első év), de azt hiszem most már belerázódtam, szóval minden rendben, fokozatosan kerülnek fel az új részek, legalábbis eddig ez van tervbe véve. Jó olvasást és szép estét mindenkinek <3


Sose gondoltam volna, hogy ilyen jól ki fogok jönni a helyes ír fiúval, és ahogy elnéztem én is eléggé megtetszettem neki, ezért teljes nyugalomban leültünk egy kanapéra megbeszélni minden jelentéktelen dolgot ami csak az eszünkbe jutott. Figyelmemet nem kerülte el a „véletlen” simítása a kezemen, vagy mikor a lába hozzáért az enyémhez, ettől felbátorodva megérintettem nevetve a vállát. Teljesen belemerültünk a csevejünkbe, fel sem tűnt mikor valaki bejött a helyiségbe, csak annyi szúrt szemet, hogy a többiek feltűnően csendbe lettek miközben mi még mindig nyugodtan beszélgetünk az állatok megmentéséről. Valaki megköszörülte a torkát, ezért kissé irritáltan néztem fel, mégis ki merészeli megtörni romantikus pillanatomat egy helyes szőkével? Az agyam rögtön blockba állt mikor megpillantottam egy másik helyes szőkét, Tim Berglinget, ráadásul nem éppen a legjobb kedvében. Volt szerencsém találkozni vele mikor éppen éhes volt, az nem a legjobb formája, mivel mindenkivel undok ameddig meg nem kapja az ennivalóját, láttam már másnaposan is, mikor hallgatag, és ugyancsak valamilyen ételre fáj a foga, ilyen idegesként viszont még soha, ezért fogalmam sem volt hogyan reagáljam le azt mikor elkezdett velem üvöltözni. Beleharaptam ajkamba, óvatosan lejjebb csúszva a kanapén mikor meghallottam hogyan flörtölök mással munka helyett, a szentcségit, ezek a svédek nagyon ijesztőek idegesen. Amúgy is eléggé megfélemlítő a jelenléte, de ha ennyire felhúzza valaki úgy tűnik még rosszabb. Hátulról lehetett hallani a többiek röhögését amitől még jobban kivörösödött az arcom.
Egy adott pillanatban megfordult, ez jelentette azt, hogy eljött az ideje elkotródni. Elindultam utána, egy utolsót hátrafordulva Niall felé, aki vigyorogva integetett, majd egy „call me” jelet mutatott, amit Tim egyáltalán nem szívlelt. A törölközőkkel visszafelé mentünk a VIP részleghez, innentől kezdve végig puffogott akárcsak egy rossz gyerek, nem jött, hogy elhiggyem mennyire kicsinyes tud lenni, egy huszonnégy éves férfiról beszélünk…aki jelenleg idegesen karba tett kézzel nézte a kivetítőn hogyan élvezik a koncerteket a fesztiválozók.

-          Tim… - kezdtem óvatosan átadva neki egy újabb adag vodkás vizet, úgy tűnik neki ez a kedvence.
-          Maradjunk Mr. Berglingnél.
-          Ne már, ez most komoly? Kérlek, csak…na jó nincs mentség arra amit csináltam.
-          Egy munkád van azt se végzed normálisan. Ez biztos belekerül a CV-be.
-    Jaj nee, kérlek csak azt ne. – kerek szemekkel fordítottam meg a vállánál fogva, de meglepetésemre aranyosan mosolygott rám. – Mi?
-    Pfft az a fej. – hahotázva vetette hátra a fejét, majd egy hörpintésre megitta a pohár tartalmát.
-          Na ez geci húzás volt. – tettem karba a kezem, szemeimet végigjárattam a tömegen, majd a kivetítőre esett pillantásom.

Elle önfeledten csókolózott egyik brazil ismerősünkkel akit nem rég szedtünk fel, na ettől a látványtól már én is elkezdtem röhögni, főképp mikor Harry, a Harry Styles elkezdte ugratni, ettől valahogy teljesen kiborult a bili. Tovább nevettünk mindketten két teljesen különböző dolog miatt, de nem is baj, innen tudtam legalább, hogy megbocsájtott, na meg azt mivel fogom szívatni ezentúl szegény barátnőmet legalább egy évig. Minimum. 1D koncert alatt táncoltunk, énekeltünk, és ki ne felejtsük, rengeteget ittunk. Piszok nagy mázli amiért őt húztam ki, mivel annyit ihattam amennyit csak akartam este, nem hozott valamilyen hülye szabályt be ami miatt csak vízen kellett éljek. Remekül eltöltöttük részegesen az estéket, azontúl meg valahogy elvoltunk nappal is. Örültem is rendesen amiért bejött neki ahogy kezelem a dolgokat, bár az első, és szerencsétlenségemre a második nap is túl sokat bakiztam, mindezektől egy idő után elnézett, legalábbis ameddig szorgosan nyomkodtam a kezébe a vodkás jeget.
A fellépés utána bejelentették, hogy a celebeknek lesz egy külön hab parti, persze részeges fejünkkel mi is rögtön rábólintottunk, de előtte lelibbentünk az emeletről, és kerestünk magunknak egy nyugisabb területet ahol nem zavarnak meg annyira az emberek. Egy fesztiválon ez szinte lehetetlennek bizonyult, de nem zavartattuk magunkat, felvette a napszemüvegét, arcába húzta a sapkáját, majd furcsán vigyorogva tört utat a kiszemelt pázsit felé. Hamarjában kiderült, hogy a sátorhelyekhez kerültünk ki, vagyis az elkülönített részleghez ahol én is vagyok Elle-el. Ott aztán hanyagul levágódtunk csillagokat lesni, én a hátamon feküdtem, úgy néztem őket, míg ő inkább a füvet nézte hasán feküdve. Kótyagosan beszélgettünk mindketten, meg néha nevettünk mikor olyan gáz témák kerültek szóba.

-    Tudtad, hogy a filozófia ógörög szóból ered, és jelentése bölcsesség szeretete? – kérdeztem váratlanul amitől leblokkolt.
-          Mégis honnan a francból tudtam volna?
-          Szeretem a filóóót~.
-         Én meg a vodkát. – hasamat fogtam a nevetéstől, majd ő is rákezdett kisfiús kuncogására. – Komolyan.
-       Pftt, hahahaha. Tudom, kezedbe nyomtam vagy hetet. – tettetett csodálkozással nézett rám.
-          Te le akartál itatni!
-          TE kérted!

Vicces, ám értelmetlen beszélgetésünknek Elle váratlan jelenléte vetett véget, ugyanis a lány cseppet sem nőiesen eltaknyolt Tim hátára. Eddig is nevettem, de ezek után már egyenesen könnyeztem a röhögéstől, folytak le az arcomon az apró cseppek, én pedig meg sem próbáltam ellenállni, részegen eleve minden humorosabb, bár szerintem amúgy is ennyire kiröhögtem volna. Barátnőm lemászott róla, és sok bocsánatot kért egymás után, Tim pedig részegen vigyorogva intette le, hogy nincs semmi baj, majd kék szemei hatalmasra kerekedtek.

-          Te vagy az a csaj a brazillal. – ettől teljesen elszabadult a pokol. Hangosan hahotáztam, Elle vörös arccal próbálta kimagyarázni magát, Tim pedig elgondolkodva bólogatott mintha pontosan tudná miről van szó.
-          A hab parti. – sóhajtott megdörzsölve halántékát. – Roch nem kell neked fürdőruha?
-   Hopp, le-hehehehe…huh. Lehet kéne. – vigyorogva nyújtottam kezem a DJ-nek, aki kedvesen felsegített a helyemről. – Timmo megvársz itt?
-          A felelősséged vagyok, nem akarom, hogy elraboljanak!
-     Csak pár perc, gondolom nem akarsz mezítelenül látni fürödni a habok között. – barátnőm elröhögte magát, majd csuklómnál szorítva elráncigált a közös sátrunk felé.
Énekelgetve öltöztem, miközben sátor társam cseppet sem pozitív aurával rendelkezve elkezdte magyarázni mik történnek vele, milyen megaláztatásokon ment keresztül míg én lerészegedtem, ha úgy vesszük, a főnökömmel. Nyugtatásképp veregettem a hátát miután felhúztam magamra a fürdőruhát, meg azért egy ócska cipőt, és fehér rövid gatyát. Egyáltalán nem volt odáig amiért Harryt kapta, ezt körülbelül minden második mondatában benne szerepelt, viszont köztük volt apja váratlan feltűnése, meg Jeff jelenléte amitől teljesen feketévé változott a körülötte lévő levegő. Bátorítólag a kezébe nyomtam egy üveg vodkát, majd megígértem neki ezt elfogyaszthatja egyedül, de most már menjünk a többiekhez, mert Aviciit lehet tényleg el akarja rabolni valaki. Elle tisztán elkezdte inni az italt, már innen sejthettem volna, hogy rossz vége lesz a dolgoknak, de hát mivel én se voltam legjózanabbik pillanatomban csak bátorítottam egész addig míg meg nem érkeztünk a „főnökömhöz”.
Vigyorogva üdvözölt áttéve egyik karját a vállamon, kicsit el is kértem a vodkát barátnőmtől, mert ezt kibírni csak még több piával lehet. Amúgy meg az 1D sátra felé vettük az irányt, nagyon nem lehettünk késében mivel mg páran hiányoztak onnan, beleértve kedvenc ír csávómat. Tim még kért pár adag innivalót, ezért kénytelen voltam kimenni egy szabad italos sátorba ahol keverhettem neki egyet-kettőt (négyet), mire visszaértem a tálcával már nem volt a helyén. Kétségbeesetten kérdeztem az ott lévőktől hol van, mikor hátra mutattak. Kissé botladozva indultam én is utána letéve elé a tálcát, éppen Harryvel beszélgetett, és osztoztak pár szál cigin. Mivel olyan remekül megvoltak elsurrantam Elle felé, aki mostanra teljesen jobb színben volt.

-    Fel akarok szedni valakit. – jelentette ki bólintva, én csak egyet tudtam érteni a kijelentésével.
-          Dettó. Szóval segííthetsz! – vigyorogva rángattam a karját, mire elkuncogta magát.
-          Szőke herceg 1D-ből?
-          Na neeee. – zöld szemeim szerintem még jobban elkerekedtek, elképzeltem milyen őrült tekintetem lehet, de ettől még jobb kedvem lett. – Megteszed?
-          Na, fogadunk? – kinyújtotta jobb kezét, félve néztem rá.

Van egy kis dolgunk az ilyen fogadásokkal, folyton ezt csináljuk, ami rengeteg gondhoz vezetett a sok év során. Eleinte mindig kicsi dolgokkal kezdődött, viszont a csávókon valahogy mindig fogadni kezdtünk, „fogadjunk, hogy nem tudod felszedni”, „mibe fogadunk, hogy vesz nekem három koktélt?”, „fogadjunk, hogy az a csávó meg akar fektetni”.  Ezek a szituációk elvezettek orgazmushoz, rengeteg lila folthoz, és sok karcoláshoz, viszont az utolsó alig pár héttel a fesztivál előtt volt. Egy kávézóban írtunk vagy hatvan listát, mivel imádunk listákat írni, miket kell bevásárolni, mennyit fogunk inni a fesztiválon, ilyen jelentéktelen dolgok, amiknek semmi értelme sincsen. Ott megláttunk két helyes fiút sörözni, mondanom sem kell rögtön elindultak az agy tekervényeim, gonoszan vigyorogtam barátnőmre szemeimmel pedig a fiúk felé böktem. Leesett neki mire gondolok, innen pedig elindult az út egyenesen a sürgősségire. Kicsit eldurvultak a dolgok akkor, utána megígértük soha többet nem csinálunk olyat, vagyis egészen mostanáig.

Csináljuk meg! – szorítottam meg vigyorogva a kezét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése